Follow us

Τα Νέα μας

Εκπαιδευτικές επισκέψεις της ειδικότητας Στέλεχος Μονάδων Φιλοξενίας

Στις 14/12 οι Σπουδαστές των Τουριστικών του Ι.Ι.Ε.Κ. Δήμου Βόλου και η εκπαιδεύτρια τους κα Π. Μουσκή, επισκέφθηκαν το ολοκαίνουργιο και luxurious  Νορβηγικό κρουαζιερόπλοιο "Viking Venus"  που κατέπλευσε στο λιμάνι του Βόλου.

Η ομάδα ξεναγήθηκε στους χώρους του πλοίου από την υπεύθυνη εξυπηρέτησης των επισκεπτών και απάντησε σε όλες τις ερωτήσεις τους. Παράλληλα δε τους ενημέρωσε για την ιδιαίτερη ιστορία που κρύβεται πίσω από την επιλογή των διακοσμητικών στοιχείων του πλοίου, τα οποία ακολουθούσαν πιστά το σκανδιναβικό στυλ διακόσμησης, προσδίδοντας το αίσθημα της άνεσης και της χαλάρωσης στους κοινόχρηστους και ιδιωτικούς χώρους του "Viking Venus".

Ολοκληρώνοντας την επίσκεψη, ο καπετάνιος του πλοίου κάλεσε Σπουδαστές και Εκπαιδεύτρια στο χώρο του πιλοτηρίου όπου συζήτησε μαζί τους ενημερώνοντας τους για την οργάνωση του πλοίου, τις μελλοντικές κρουαζιέρες του "Viking Venus", αλλά και για την ιστορία του πλοίου και της ιδιοκτήτριας εταιρίας.

Σε προηγούμενη εξόρμηση στις 15/11 η ομάδα είχε επισκευθεί το νεόκτηστο και ολοκαίνουργιο τετράστερο ξενοδοχείου της πόλης μας, το "Magnes" Hotel. 

Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης, η προϊσταμένη του τμήματος  κρατήσεων κα Α. Κοντίνου πραγματοποίησε ξενάγηση στους κοινόχρηστους χώρους, σε δωμάτια διαφορετικών τύπων, στους χώρους των εκδηλώσεων και στο τμήμα του πλυντηρίου, ενώ έκανε εκτενή αναφορά στις ευκολίες που παρέχουν οι νέες τεχνολογίες στη λειτουργία των τμημάτων της υποδοχής και της οροφοκομίας.

Ο Executive chef του εστιατορίου "Elaia" ξενάγησε σπουδαστές και εκπαιδεύτρια στο εστιατόριο, την κεντρική αποθήκη και στους  χώρους ψυγείων- καταψύξεων του ξενοδοχείου, ενώ τους ενημέρωσε και για το τρόπο λειτουργίας της κουζίνας, παρουσιάζοντας όλο τον εξοπλισμό της και εστιάζοντας στη ποιότητα των εδεσμάτων που προσφέρονται σε κάθε περίσταση στο ξενοδοχείο.

Τέλος, η γενική διευθύντρια του ξενοδοχείου κα Έ. Λύτρα, υποδέχτηκε τους σπουδαστές και την εκπαιδεύτρια τους και τους ενημέρωσε για την οργάνωση και τη λειτουργία γενικά των τμημάτων του ξενοδοχείου, καθώς και για τις παροχές που προσφέρει το ξενοδοχείο τόσο στους πελάτες όσο και στους επισκέπτες του, επιπρόσθετα ανέλυσε την πολιτική μάρκετινγκ που ακολουθεί το συγκεκριμένο ξενοδοχείο και απάντησε σε ερωτήσεις.